Sponsoring team JO-8-02 FC Horst 15-12-18

Persbericht!

Stichting DOEH sponsort nog een team met trainingspakken FC Horst

Ermelo 15-12-2018

Vanmorgen hebben we als bestuur van Stichting DOEH  trainingspakken uitgereikt aan team JO8-2 van FC Horst. Onze voorzitter Heidi Daenen en penningmeester Willemijn van der Boon genoten er duidelijk evenveel van als het team zelf. Leuk zo’n stel sportieve jonge kinderen.

Fijn dat onze achterban steeds groter wordt en wij onze naam én ons doel steeds meer bekendheid kunnen geven!

Want ook deze sponsoring heeft alles te makken met ons eigen doel:

Een groen en veilig buitengebied voor mens en dier!

Dit is zeker van belang voor de jonge kinderen in dit buitengebied!!

Het is prachtig dat onze jongens en meiden ook op zo’n jonge leeftijd een mooie gelegenheid hebben om te sporten in het buitengebied. We hopen dan ook dat dat zo blijft en dat ze veilig op de fiets van en naar FC Horst kunnen rijden. Dat hopen we zeker nu een groot bedrijf in dit gebied uitbreiding vraagt om ook op zaterdag te gaan werken, waardoor het vrachtverkeer ook in het weekend toe zal nemen.

De wegen rondom FC Horst zijn erg druk en er wordt ontzettend hard gereden.

Stichting DOEH is en blijft in gesprek met de Gemeente over de veiligheid van onze jongens en meiden dmv goede fietspaden en veilige oversteekplaatsen! We hebben hier inmiddels goede gesprekken over.

Geef FC Horst de veilige ruimte!

Bestuur Stichting DOEH

Cora van Eijsden (secretaris)